Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Nina Heere - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Nina Heere - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 Maart 2018 | Nederland, Roosendaal

Hoi allemaal!
Aangezien mensen nu zo'n beetje beginnen, of eigenlijk juist eindigen, met: "Nou, mooie reis hé!" Of "Wel foto's sturen hé!" is hier het eerste stukje van mijn reis naar Kenia wat nog moet beginnen. Hier kunnen jullie lezen en zien wat ik mee ga maken als ik in Kenia ben en mij volgen. Voor nu kan ik alleen nog maar vertellen dat ik mijn koffer nog lang niet heb ingepakt, ik heb eigenlijk nog geen koffer... Wel paracetamol gehaald van de week, desinfecterende handzeep, ORS, vandaag een recept voor Malariapillen gehaald, enz enz.
Vol in de voorbereidingen dus

  • 28 Maart 2018 - 17:26

    Marga:

    En je DTP prik vandaag niet te vergeten.

  • 28 Maart 2018 - 17:43

    Ingrid:

    Lieve Nina, ik ga je volgen hoor. Succes met voorbereidingen...

  • 28 Maart 2018 - 17:56

    Miranda :

    Lieve Nina,

    Heel veel plezier daar in Kenia!! Ook ik ga je
    Volgen hoor!!!!
    Toi toi toi dikke

  • 28 Maart 2018 - 18:13

    Joyce:

    Jaaaaaa!!!!!!!
    Lekker bloggen! Ik volg jou zeker lieve Nina!!
    Jij kan dit!!
    Kus!

  • 28 Maart 2018 - 18:32

    Christina:

    Lieve Nien,

    Poni

  • 28 Maart 2018 - 18:36

    Monique:

    Lieve Nina

    Goede reis en veel plezier.
    Dikke kus de heijntjes xxx

  • 28 Maart 2018 - 19:59

    Ellen Kuppens:

    Hoi Nina,
    Ik heb me aangemeld hoor.... ga je met plezier en veel interesse volgen.
    Alvast een hele goede reis, samen met Nina :)
    En maak er een mooie tijd van.
    Dikke kus, Ellen

  • 28 Maart 2018 - 23:00

    Josien:

    Tuurlijk volg ik je!!!

  • 29 Maart 2018 - 12:27

    Mirthe:

    Trouwe fan!
    Heel veel plezier!!

  • 29 Maart 2018 - 22:29

    Linda En Yvonne :

    De wereld aan je voeten,... het avontuur tegemoet.
    Geniet ervan!

  • 30 Maart 2018 - 10:42

    Piet Keijsers:

    Doe ze allemaal de groeten daar

  • 05 April 2018 - 20:11

    Barry Luijsterburg:

    Spannend, we zullen je volgen :)

  • 18 April 2018 - 22:52

    Mieke, Zus Josien:

    Ha, Nina en Nina,

    vanaf vandaag ga ik je ook volgen. Ik wens jullie een fijne en zinvolle tijd toe!
    En ga nu eerst al je reisverslagen tot nu toe lezen!

    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Nina

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 9160

Voorgaande reizen:

05 April 2018 - 26 Juni 2018

11 weken Kenia

Landen bezocht: